Tata ne plaća račune

17 Nov

Čovek u ovom poslu mora da razvija zen strpljenje. Odakle da krenem? Pa, mogao bi da počnem od onoga čega sam se najviše plašio, a to je sjebavanje kompjutera. Koji se desio upravo u momentu kada sam konačno skrpio pare za iznajmljivanje lexicon reverb procesora. I nakon što sam ga iznajmio. Pošto sam već pisao o njemu, zaboravio sam da napomenem da su mi tri dana ( koja su koštala 45 evra) otišla u vetar jer je toliko trajalo sređivanje računara. Na svu sreću, hard disk sa kompletnim albumom i radom od godinu dana je ostao u životu, tako da sam nakon ta 2 dana stresa veoma lako pljunuo još par desetina eura na popravku i novu grafičku kartu usput koja je, takođe, počela da pravi probleme.

Onda smo konačno MP1 i ja doneli magnetofon i fenomenalni analogni/digitalni konverter koji nam je MAJSTOR! Vlada Maletić pozajmio za dž.  MP1 je čak uspeo da nabavi 2 nove magnetofonske trake što je neviđeno teško naći danas, pogotovo u Srbiji. Da bi ustanovili da su čak 3 jebena analogna izlaza na mojoj muzičkoj kartici počela da otkazuju bilo kakvu normalnu saradnju. Nakon čega je GENIJE! MP1  doneo (ne želim da znam kako i od koga) novu muzičku kartu. Onda smo nedelju dana izgubili na bagove i kombinacije u povezivanju svega toga da bi na kraju ubacili u igru i moju kartu i novu kartu i Vladin uređaj.

Pa smo onda shvatili da zbog nove muzičke karte cela moja mikseta od stare muzičke karte puj pike više ne važi. Što me je resetovalo na još nedelju dana prebacivanja, računanja i novog postavljanja miksova. I taman kad sam krenuo da radim podmiksove od 60 kanala koliko (u proseku) imamo po pesmi da bi ih sveo na 16 kanala koliko realno imamo u fizičkom obliku javio se Vlada. Jebiga, čoveku je bio potreban njegov uređaj za sajam u Novom Sadu.

Nakon proteklih sedam dana čekanja, konačno večeras (ponovo) uzimam od velikodušnog Vlade njegovu magičnu spravu do srede, kada mu ponovo treba za neku prezentaciju. Pa onda ponovo čekam. I onda ponovo radim nakon toga.

Za sve to vreme moram i da radim regularan svakodnevni posao koji je srpski bedno plaćen i da se brinem o porodici. Uz niz loših životnih sranja o kojima mi se ne piše.

Tako to izgleda. A može i drugačije. Kad tata plaća sve račune.

Ostavite odgovor

