Alhemija

9 sep

Mašina je radila punim gasom protekllih 10 dana! Lexicon je odšljakao svoje za sve pare i sada sam ga vratio uz podočnjake do kolena jer sam do poslednje minute manijački „farbao“ sa njim skoro sve trake – a toga (kad se presaberem) ima prilično dosta. Naravno, u mixu će da otpadne dosta toga, ali od viška glava ne boli!

Movies ulazi u samu završnicu i uskoro će (zaista) biti gotov. Pesme menjaju svoju kožu postajući sve snažnije i raskošnije, a ceo ovaj proces me neodoljivo podseća (ponajviše u ovoj poslednjoj fazi) na alhemijske rituale.

Za razliku od prvog albuma, promenio sam svoj zvučni pristup. Odlučio sam se za mnogo jasniji zvuk, bez preteranog utopljavanja u reverbe i druge efekte, sa agresivnije postavljenim bubnjem i vokalom. Dosta zvukova sam ostavio u originalno snimljenim verzijima, uz stalno „čišćenje“ pesama od zvučne gužve. Trudim se da sledim filozofiju „manje je više“. Želim da stvorim efekat disanja u pesmama, sa pauzama i periodičnim nagomilavanjima tenzija. Pokušavam da ispravim sve greške koje sam napravio na prvom albumu i čini mi se da će, uz još malo rada, sve leći na svoje mesto.

Tokom septembra radim mix kojeg ću u poslednjim nameštanjima proveriti zajedno sa LovBoy-om i MP1-jem i onda prebacujemo pesme na traku koja će nam biti master nosač albuma. Nakon toga još ostaje post-produkcija koja traje oko jedan dan kod skoro svakog relevantnog studijskog profesionalca. Još malo pa gotovo !

Btw svim kolegama muzičarima koji snimaju u svojim studijima najtoplije mogu da preporučim iznajmljivanje studijske opreme od Novosađana „Studio Berar“-a. U pitanju su ljudi koji su izuzetno prijatni, profesionalni i sa razumnim cenama – iznajmljivanje skoro svakog uređaja košta između 10 i 15 evra po danu. Ako uzmete u obzir da sat vremena u profesionalnom studiju košta između 30 i 50 evra, shvatićete šta vam se više isplati.

3 reagovanja to “Alhemija”

  1. preslicavanje septembar 9, 2011 u 1:26 pm #

    U istoriji srpske pop-kulture samo je Vlada Divljan snimao duze od vas!

    Vlada Stakic se svojevremeno u „Rocku“ zezao da je „Tajni zivot AP Sandorova“ sniman 8759 sati 🙂

    Ocistio sam usi, osluskujem, ali jos uvek nista ne cujem…. 😦

  2. karnevalbanda septembar 9, 2011 u 1:38 pm #

    ja jesam šampion opsesivnog rada, ( vlada je neurotičar – početnik u odnosu na mene), ali većina vremena, ipak, na kraju, ode na čekanje i razne neočekivane probleme koji samo iskaču iza svakog ćoška.

    dotle…tajni život ME Kerovodje…

    još malo pa će biti zvuka za uši, ima da ti budu pune do kraja! 🙂

  3. preslicavanje septembar 9, 2011 u 1:40 pm #

    Ok, strpljenje je majka mudrosti 🙂

Ostavite odgovor

