RTCno14- Zezanje je 10 % cele priče

1 okt

kerovođa: de si šabane 😀
loverboy: šabane, jesi se vratio iz šetnje?“““’
kerovođa: jesam
loverboy: 🙂
šta ima, ovde se bleji i cepaju drva…
kerovođa: nego…cepaj cepaj nemoj matorom deksu da ostavljaš taj posao:)
evo, spremam se kod mojih na ručak
kako slađina leđa?
loverboy: bolje… bila u radnji danas i pijaci…
inače…?
kerovođa: bila mici u petak i završili smo refrenski deo plus smo ponovo odradili u strofi ono što nije valjalo
i snimila je sjajne prateće vokale za refren
loverboy: kul, kad ćeš da mi pošalješ jbt?
kerovođa: jbt…kada budem išao do bigza…verovatno ću da idem sutra pa ti šibam link za daunload
loverboy: kul kul kul jbt kul 🙂
kerovođa: 🙂
jesi se ti sada opustio loma?
nakon dobijene bitke
loverboy: pa ono kul sam skroz, još ove nedelje bleja pa opet predavanja i smaračina, a moram plus da se cimam sa tri ispita koje sam ostavio…
kerovođa: ajde ajde….to ti ide u rok službe
nije to ništa strašno
a i uostalom prešišao si prve 2 godine koje su najveći smor
loverboy: još dva komada i vozdra
uskoro ću da organizujem neku svirku, nedostaje mi bina ponekad
kerovođa: onda krećeš na kontrabas
loverboy: opušta me…
da da onda još četiri godine kontrabasa, ali to će biti kuliranje
kerovođa: blagiš se tebi…ja kad pomislim na organizovanje koncerta odmah me smor uvati
oprema, ljudi, problemi….
mislim da su godine u pitanju…i loša iskustva
loverboy: znam, ali strategija je da totalno iskuliram sve komplikovane kombinacije i sve svedem na minimum, msl zbog cimanja…
kerovođa: super ako imaš plan za to…
kod mene je to postalo pitanje da li je količina utrošene energije adekvatna postignutom efektu
loverboy: zvali su nas na neki splav, sviraću sa max još troje ili četvoro ljudi
kerovođa: ma dobro, ti imaš svoju ekipicu uvek spremnu za sviranje
loverboy: da i stalno me cimaju i grde što sam ih zapostavio…
kerovođa: ja sam postao surov materijalista…sviraću samo kad budem mogao da zaradjujem na tome
želite koncert? koliko plaćate?
loverboy: pa da,ali ciljevi se razlikuju
kerovođa: slažem se…
loverboy: cilj sa mojim bendom je sam čin svirke i zezanje
kerovođa: i ja sam bio u tom fazonu
loverboy: naravno uz kintu je zezanje veće…
kerovođa: dok nisam shvatio da je zezanje 10 %  cele priče
i da ostajem umoran i finansijski iscrpljen nakon koncerta
tj. za mene – jedini način da uživam u koncertu je da budem adekvatno plaćen za to
i da onda svi ti problemi uđu u taj koš – pokrivanja troškova
loverboy: ceo život u našoj državi je mahom ispunjen problemima, stalno ukazivanje i osvrtanje ka tom tripu ne vodi nikud
kerovođa: odma da te stopiram….ne ukazujem na ništa samo znam šta hoću
adekvatno plaćanje= adekvatan osećaj samopoštovanja
kažem ti da sam bio isti u tvojim godinama
samo napred
loverboy: naravno, dok te vozi – neka vozi
kerovođa: ako te raduje odlično
loverboy: igračke su uvek iste, ali se njihova upotreba i svrha menja
instrumenti, studio, bine, publika…
kerovođa: da…jeste
ali menja se percepcija, a i razlozi s godinama
loverboy: da na to sam mislio…
🙂
kerovođa: doduše, u normalnom svetu svi koji se bave muzikom gledaju kako da što bolje budu plaćeni za to – jer ako nisu nema ništa ni od ozbiljnog bavljenja time
onda mora da se šljaka da bi se preživelo, a to znači da nemaš više dovoljno vremena za mjuz
ali to je već prežvakana priča
uostalom, ti se i školuješ za to
loverboy: sva sreća pa idem na fax koji u nekim momentima ima veze sa muzikom….
kerovođa: tako da i nemaš baš izbora
što je olakšavajuća okolnost
za tebe
loverboy: medjutim, jedna stvar je predavati harmoniju ili solfegio i drndati se sa nekim direktorima, djacima i kolegama – a sasvim druga stvar je vući se sa menadžerima, bendom, klubovima, festivalima…
and so on…
kerovođa: jeste…ali si bar okvirno u istoj/sličnoj priči
na kraju krajeva, kao što vidiš, jedna priča često rađa drugu
mici je baš na taj način ušla u bend
moram da palim kod mojih
uživaj u vazduhu
kada se vraćaš?
loverboy: ok, ja nastavljam sa cepanjem… 🙂
u sredu
kerovođa: eto, taman smo se dogovorili za sredu
mici i ja za snimanje
loverboy: žemo, što da ne…
kerovođa: krećemo sa „na staklenim nogama“
arivederci,amigo!
pozdrav za sve!

Ostavite odgovor

