The fun never stops

1 Sep

Odmori su se završili. Pauza od mesec i po dana je donela neophodnu distancu od minulog rada. Loverboy & ja smo se konačno videli (LovBoy ima novu frizuru!) i uz prepričavanje letnjih događaja preslušali smo ceo album u razvoju – tačno tamo gde smo stali pre mesec i po. Zadovoljni smo. Čeka nas još dosta rada uz želju da u naredna 2 meseca privedemo sve kraju.

Osećam se prilično relaksirano. Shvatio sam da me ne interesuju očekivanja publike, učestvovanje u marketinškom guženju i gubljenje vremena na ubeđivanje ljudi kako je ovo što radim/o sjajno. Ja sam moj rad. Ovde sam zato što želim tu da budem. Bez razmišljanja o drugima i okolnostima i uspehu. MP1 kaže da je došlo vreme da sakrivamo svoju muziku od publike. Toliko se sve agresivno nudi na svakom koraku da me je često blam što i mi učestvujemo u istoj igri. U srži svega je ipak ljubav/potreba. Bez obzira na skor. Mislim da će se naš angažman oko reklamiranja ovog albuma sastojati samo u njegovom izdavanju. Najlepši pokloni su oni koji su neočekivani.

Budite prisutni na ovom mestu. Uskoro ćemo deliti poklone. Bar nekima od vas.

by Kerovođa

Ostavite odgovor

