Flaute, pilićarke i trombonista

6 Jul

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Ukoliko ste pomislili da smo se Loverboy & Ja prepustili raskalašnom rock’n’roll životu u grdnoj ste zabludi (još uvek nismo došli do Princ faze u kojoj nam hrana, piće i žene stižu poručene u studio).

Organizatorka debitantskog celovečernjeg filma Maje Miloš koji se zove „Klip“ nas je zamolila da im ustupimo naš studio za potrebe snimanje scene izlaska sa valjda neke žurke?! Naravno da smo kolegijalno pristali na tu akciju iako smo baš juče imali prilično zgusnut dan jer smo snimali baroknu flautu i flautu. I ponovo smo neplanirano na licu mesta smislili temu za kaval kojeg smo takođe usnimili za jednu pesmu.

Aca Joca (flautista) se pokazao kao pun pogodak te smo dan završili sa 100 % uspešnošću. Profesionalni Aca Jocin pristup nam je omogućio fluentan i brz rad, a moja dobra postavka mikrofona izuzetno lepu boju kako barokne tako i standardne flaute.

Pošto su „filmadžije“ debelo kasnile sa snimanjem scene u našem studiju ( čekanje je, definitivno, najveći deo snimanja filma) mi smo taman pre njihove „uzurpacije“ završili sa radom da bi onda na miru ispratili par puta ponavljanja scene kada mlađana ekipa izlazi iz našeg studija (na kojem su nam nalepili br.2 i prezime Đukić) u hodnik.

Organizatorka scene je stalno vikala „Pilićarke, spremite se! Pilićarke, stanite sada ovde! Zovite Pilićarke!“ što nam je bilo specijalno smešno obzirom da se odnosilo na statiskinje koje su se vrtele po našem prostoru.

Dan se nije završio na tome jer nam je posle odlaska filmske ekipe neko pokucao na vrata. Otvorio sam ih i prepoznao Vukašina (trombonistu iz Irie FM-a) koji je došao preko puta na probu sa svojim bendom. Izrazio je želju da čuje „interesantnu“ muziku koja dolazi iz našeg studija i ja sam ga naravno pozvao unutra. Dečko je u najlepšem maniru ponudio svoje muzičke usluge jer mu se prilično dopalo ono što je čuo, a mi smo oberučke prihvatili jer smo inače planirali da snimimo trombon, a nismo još uvek našli trombonistu.

Nekako mi se čini da su ovo sve dobri znakovi. Kakav lud dan!

Ostavite odgovor

