RTCno12 – Ja nosim komp ti razmišljaš…

29 jun

kerovođa: alo
milano
probudi se
loverboy: ola
kerovođa: gledaj
loverboy: dobre fotke kažeš?
kerovođa: vrlo dobre
sad ce da ti stigne mini izbor
elem
imam novosti
1.
loverboy: ee
kerovođa: čuo sam se sa mici
zvao sam je danas
dakle
ona je u frci sa ispitima a prijemni za akademiju joj je tek u septembru
i pričali smo malo na temu dolazaka
i rada
loverboy: iiii
kerovođa: rekao sam joj da je potpuno kapiramo što je u gužvi i da nas još uvek njeno nepojavljivanje ne koči
ali da moramo da sednemo i ozbiljno da pričamo
jer 2 termina u 2 meseca je loše
i da se nadam
da je prosto to posledica nagomilanih obaveza
ali da od septembra mora da se šljaka punom parom
u principu ona sve kapira
videćemo se posle 4.jula
kad se njoj završava frka
da usnimimo bar još jedan vokal
i da se dogovorimo za dalje tj. za septembar kada ona kaže da neće biti u frci i da ćemo onda da radimo kako treba
to ti je ukratko
loverboy: ok
kerovođa: tako da se ja ne bi još uvek brinuo
prosto mi je sad normalno da kapiram da je bila u žešćoj frci
i da je to razlog nedolazaka
ali sam joj takođe objasnio da moramo da budemo u komunikaciji
i da je loše što se nismo čuli za sve ovo vreme
a u septembru će valjda sve da bude ok
mislim – videćemo
2.
njen dobar ortak će da nam snima harmoniku
završio je muzičku itd
sad valjda svira sa sars-om koliko sam skapirao
kaže da odlično svira
loverboy: ok
kerovođa: 3.
dogovorio sam se dišom za salu…uzeću ključ od škole
jedino je ostalo da utvrdimo termin
ja se nadam da možemo već posle 14h u četvrtak da počnemo sa akcijom u slavenskom
detsit
nemam više zečeva u šeširu
loverboy: slažem se
kerovođa: ti si lud…sa čim se slažeš keve ti?
loverboy: sa 3. tačke
izglasali smo u našu korist…
🙂
kerovođa: zvao sam MP1
ali me je iskulirao tj. nije se javio ni na jedan fon a ni na chet
loverboy: ja sam se čuo sa njim jutros
u čet pali u holandiju
kerovođa: da…rekao mi je da pali
šta sada?
ako i pomerimo za sredu
loverboy: sviraću ja na čembalu
kerovođa: pa ti si i planiran da sviraš
on uopšte nije u formi za sviranje
nego sam mislio zbog pomoći oko snimanja
loverboy: aha
ok
kerovođa: mislim mogu i ja to solo da uradim
loverboy: tu sam ja 🙂
ako sam ti od koristi
kerovođa: ali bilo bi opuštenije sa njim
loverboy: …
cool
kerovođa: okej…šta je tu je
loverboy: tu je L.
boj
kerovođa: ja snimam ti sviraš
loverboy: ne brini se
kerovođa: prvo klavir u sali
posle čembalo sprat ispod
ne brinem se
loverboy: ja nosim komp
ti razmišljaš…
kerovođa: jel si se čuo sa orsonom velsom?
loverboy: aaaaaaaa?
kerovođa: aca joca sutra uveče snimanje
?
loverboy: sutra?
kerovođa: utorak veče
sećaš se?
loverboy: aj
probaću
kerovođa: jel si u frci?
možemo i sredu veče
ako ti to nešto znači
loverboy: znači mi
u sredu ujutru imam seminarski
kerovođa: ok
no problem
taman u sredu da razmislimo koje sve teme treba da snimaš u četvrtak na klaviru i čembalu
loverboy: da da
onda jocu da odložimo
kerovođa: za kada?
loverboy: za petak, subotu
kerovođa: okej
meni je svejedno jer ja sam u bg-u do 7-8 jula sigurno
tako da ti sada diktiraš termine
jer ti treba da pališ u milano
ranije
koliko sam skapirao
loverboy: ok organizovaćemo se
kerovođa: si compadre
vidimo se u sredu uveče
loverboy: si amigo
kerovođa: arivederči
loverboy: 😉

Ostavite odgovor

