rtcno10 – Mahler je moj čovek

15 Jun

loverboy: treba da donesem strategije od slavenskog da stavimo u studio

kerovođa: a čiji je rukopis?

loverboy: misliš ono što sam ti pokazao?

kerovođa: si

loverboy: to je Slavenski himself napisao

kerovođa: ti si to kopirao?

loverboy: ne, MP1 mi je dao te originale koje je on dobio iz udruženja slavenski

oni imaju sve njegove manuskripte

kerovođa: pitam

zato što sam odmah zapazio rukopis

koji je prefinjen

elegantan

loverboy: pravi je nema šta

kerovođa: štolcer

švaba

loverboy: slavenski je jedan od zanimljivijih likova iz naše priče

on je hrvat originalno

kerovođa: rođeni

ali poreklom nemac

on je sam promenio prezime

zbog ljubavi prema slavenskoj ideji

loverboy: da da

čuvena je slavenski sonata za violinu

daću ti da preslušaš

imam ja i note od toga

kerovođa: znam tu stvar

slušao sam je lajv

loverboy: cool

kerovođa: astronom

ima nešto između kompozitora i zvezda

i MP1 je pasionirani astronom

loverboy: da i Cage je bio…

kerovođa: mason

🙂

loverboy: kao i Mozart

🙂

kerovođa: je bio?

loverboy: mason

kerovođa: laž

ne bi završio u kolektivnoj grobnici da je bio

loverboy: šta je sad

aaaaaaa

volimo mocarta?

kerovođa: volimo

svi koji imaju dušu vole mocarta

pa i biljke ga vole

loverboy: slušaj

zna se da je bio mason

kerovođa: istorija je puna kleveta

😮

loverboy: jel voliš Wagnera?

kerovođa: ne volim ga ali mislim da je on pitanje nečeg drugog – ne ljubavi

loverboy: ok

onda si ipak moj čovek…

kerovođa: mislim stvarno je značajan kompozitor

wagner

loverboy: pa i nije

kerovođa: ali prosto

muzika mu nije za voljenje više za rispekt

ipak

je napisao

neke antologijske teme

koje su sada već kao arhetipske teme

mahler je moj čovek

loverboy: meni to ništa ne znači
Erik Satie, koji je slično kao i Wagner (koji je komponovao 26 godina – jednu operu) je komponovao gimnopedio i gnosiene dugo vremena. I ja mislim da je to daleko sadržajnije od bilo koje ekspresionističke simfonije ili opere

kerovođa: e si ga otkucao više?

loverboy: evo

kerovođa: to je tvoja lična preferencija

ali ne možeš da tvrdiš

da to nisu značajna

muzička dela

loverboy: ne tvrdim ništa

kerovođa: tako je zazvučalo

pazi ovo

loverboy: to je stvar mog ličnog mišljenja i osećaja za kompoziciju

kerovođa: ajde uključi

play

ovo mi je jedan od najomiljenih stavova

ikada

loverboy: si claro

kerovođa: ufff….

loverboy: gotivim ja malera

kerovođa: i MP1 ga baš voli. to nam je zajednička ljubav

kad sam bio u veneciji

samo sam poneo mahlerove simfonije

šetnja po kanalima

predveče

uz mahlera u ušima

neopisiv

doživljaj

loverboy: sviđa mi se trip!

kerovođa: kakav aranžman

zajeban

mahler je genije

šta drugo reći

prosto me je stid

što se bavim muzikom

naspram ovakvih dela

ako me kapiraš?

loverboy: ma ne kapiram

ja se bavim kompozicijom samo zato

što još uvek nisam čuo ništa što me radi više

od onoga što sam uradim

kerovođa: nema veze…mrzi me da se razjašnjavam

nismo na istom koloseku

loverboy: e jebaga

kerovođa: mahler je genije

eto to

samo

loverboy: meni je više kulj da čujem neku našu stvar, nego mahlera

bez uvrede

kerovođa: nevezano od tebe i tvog rada

ili našeg

ne mora sve da se gleda kroz tu prizmu

loverboy: ne mora, ali onda ništa ne učiš iz muzike koju slušaš

kerovođa: ejjj…hahaha…stvarno si zabavan

😀

loverboy: mali majmunčić i mali mrav

kerovođa:

ajmo na originala

početak svih početaka

j.s.bach

loverboy:  ALO BRE TI SE ZAJEBAVAŠ SA MNOM

kerovođa: hahaha

loverboy: 🙂

kerovođa: pa valjda se zezamo zajedno?

😀

pusti johana

oca 20-oro dece

loverboy: cool, kad ćemo šah

kerovođa: možemo jednu partiju pre probe

ja sam crni

Ostavite odgovor

