Eliksir protiv manične depresije

11 jun

Već danima radim sam (uz konstantnu podršku BiceBelogMiša). Vredni mali mrav – što bi rekao Loverboy koji je u haosu ispitnog roka. Mici sa druge strane već mesec dana periodično vuče neku prehladu koja joj se okomila na glasne žice.  Taman kad isplaniramo da krenemo sa snimanjem  glas joj otkaže. Posla ima na pretek tako da ovu „prisilnu“ samoću koristim da uradim sve one mnogobrojne sitne poslove od kojih svi beže a bez kojih se ne može dalje. One tehničke smaračine tipa sređivanje fajlova, audio kanala, dorađivanje perkusionih elemenata, sitnih aranžmanskih detalja itd.

Kerovođa by Blurred

Moja opsesivna crta ličnosti je perfektna za rad jer me tera na rad i kad nisam raspoložen za njega. S druge strane počinjem da sumnjam da imam blažu verziju manične depresije jer fluktuacija mog raspoloženja (pogotovo onog koje ovisi o postignutom radu) je prilično skokovita. Od trenutaka potpune euforije za čas skliznem u stanje očaja i depresije. Mada MP1 me uverava da je to stvar na koju moram konačno da se naviknem jer samo budala ne sumnja u svoje postupke. Bar nisam budala.

Doduše imam tehniku koja mi pomaže u tim emotivnim padovima. Samo se setim da u većem delu sveta ljudi nemaju šta da jedu,  nemaju mesto za miran san a i mnogima je ugrožen sam život. Onda kažem sebi “ To je prava drama i stres, a ne ovi sitni umetnički problemi“. Zaista uspeva jer se iskreno trudim da zamislim poziciju nekoga ko je u konstantnoj surovoj egzistencijalnoj borbi. Na taj način smirim početak depresije. A posle toga kreće stid što sam se uopšte traumirao oko  mojih „beznačajnih“ problema.

Zahvalan sam na mogućnosti da se bavim muzikom. Da imam uslova za to. I vremena. Jer, bez obzira na sve standardne svakodnevne poteškoće, bavljenje kreativnim radom je  najbolji eliksir protiv svih banalnosti ljudskoga života.

Na kraju svih „muka“ stajaće završen album. I ja/mi ugrađeni u njega. Dajem sve od sebe. To je najviše što mogu da uradim. To je uvek jedino što samo zavisi od mene. To me smiruje.

Ostavite odgovor

