RTCno8- Tata pohvalio pesmu

4 jun

mici: Dobar dan! 😀

kerovođa: de si fantomu iz opere

😀

mici: eve me  slušam malo Helium Vola i rekoh da dodjem da ti se pohvalim kako mi se mnogoo svidja

kerovođa: jel odmaraš konačno?

mici:  odmaram? da da, danas sam vežbala ceo dan klavir i učila i sad malo odmaram ushi

kerovođa: moraš malo i da odmaraš…pući ćeš kao dulek

mici: već sam ja pukla davnih dana

ćuti, juče je trebalo da nam dodje u posetu taj dečko iz nemačke, kod kojih smo drugarica i ja odsele dok smo bile na turneji i javio nam je u poslednjem trenutku da neće doći

popizdela sam

ceo dan sam kuvala spremala, premeštala nameštaj

kerovođa: i sad sediš u ultra picnutoj gajbi sa gomilom hrane

😉

mici: ma sva sreća su mi moji juče došli

pa sam im spakovala lepo

😀

e tata pohvalio pesmu! 😀

pustila sam mu 😀

njemu se retko kada šta svidja, sad mi je rekao ‘nareži mi da slušam u kolima’ hahaha

kerovođa: hahaha…ne može

kaži nije još gotovo

mici: hehe pa nego 😀

kerovođa: nek se prži

mici: rekla sam mu, ne može, kršimo autorska prava 😛

kerovođa: ali obećaj mu potpisani primerak

😉

mici: to da

htela sam da te pitam da li si zadovoljan sa vokalima, je l’ treba nešto da se ispravlja, al ozbiljno ako ti se nešto ne svidja, da ispravimo

kerovođa: juče sam smislio liniju za duvače, a sledeći put loverboy smišlja za gudače

pa raspisujemo note

mici: woow

kerovođa: i zovemo muzičare na snimanje

to je još ostalo

zadovoljni smo sa glasom

ne treba ništa dalje da se snima

u svakom slučaju kad budemo sve glasove usnimili

preslušaćemo sve pa tek onda na kraju proceniti da li nešto treba ponovo

mici: super 🙂

ja ću danas da napišem tekst za ‘proleće’

kerovođa: kako tebi sada zvuči nakon što ti je sve malo odležalo

mici: misliš, nichts?

kerovođa: si

mici: predivno

volela bih da sam možda uradila još jednu verziju refrena

pa da se prepliću

mada je i ovako

kerovođa: pazi…sve ideje treba uraditi

mici: mada

ja ne mogu da se prepoznam

neshvatljivo mi je da je to tamo moj glas

kerovođa: u pozitivnom smislu?

mici: najpozitivnijem!!!

znaš, snimali su mene i na takmičenjima i sve to, imala sam ja svoje snimke ranije

ali

ovo je nešto

nevidjeno, prosto

kerovođa: hahaa…nisi imala prilike da te neko do sada lepo profi usnimi

mici: prosto ne samo glas, nego kako smo sve lepo uklopili

kerovođa: pa to je zato što si po prvi put bila samo ti u igri

bez razmišljanja o kompozitorima, epohi i stilu

iz sebe si izvukla ceo fazon

zato ti je sada toliko čudno

možeš da napišeš mali tekst o tome kako si se osećala i o čemu si sve razmišljala dok si kreirala vokal za nicht

pa da ga objaviš

mici: e vidiš

mogla bih

hoću!

samo mi je prvo prioritet da napišem tekst za proleće

da se dogovorimo za sledeću probu

kerovođa: ofkors

mici: ja sutra ipak neću moci, treba da pevam u crkvi ceo dan

pa mi kaži kada bi tebi odgovaralo?

kerovođa: devojka iz crkvenog hora

pa možemo npr u utorak?

mici: odlično

kerovođa: taman da imaš vremena i da napišes tekst i da razradiš neke početne ideje

mici: razradila ja već dosta toga

kerovođa: ne sumnjam

mici: al mi sve nekako zvuči previše kitnjasto

ma čućeš već

mora loverboy da asistira

kerovođa: ti si ozbiljan igrač 😉

ja padam na kitnjasto samo da znaš

mora da sam prikriveni gej

volim ja sve te kitnjaste fazone

mici: al’ ovo je više cheesy hihiihhi

kerovođa: neka neka

mici: iiii pošalji mi onu

lepu prelepu

lepotu 😀

kerovođa: mia belezza

mici: da da

kerovođa: ček malo sad ću da pošaljem tekst

mici: super

saltni mi na mail, ja samo moram do prodavnice!

kerovođa: ok

Ostavite odgovor

