RTCno7 – Ne filozofiraj preterano

26 maj

kerovođa: mislim da je došao momenat da stvarno ozbiljno uplovimo u rad

loverboy: …  orkestar

kerovođa: i to…za početak ovaj mali – realni

čelo, violina i npr.flauta, trombon

loverboy: WORLD SIMFONIC OCHESTRA OF KARNEVAL

kerovođa: počni da razmišljaš ozbiljno o raspisivanju aranžmana za njih u okviru ovih lepih harmonija koje smo postavili u ovim pesmama

loverboy:   ok, imam onu ideju za kvintet kontabasa

kerovođa: tebra…ne kapiraš me

ok

loverboy: ne kapiram…

kerovođa: slušaj

moja ideja

koja mi se razvijam

postepeno kako radimo album je (već smo pričali o tome) uključivanje kamernog ansambla

sutra usnimimo mici /  kompletne linije

i onda da odvojimo jednu probu

ti i ja sami

gde cemo sesti i uraditi detaljan aranžman

sa osmišljenim linijima

loverboy: just the two of us

kerovođa: za čelo i violinu i trombon

loverboy: kao grci

kerovođa: gde ćeš ti

pismeni muzičaru

da raspišeš lepo note za njih

koje će da dobiju  i da ih onda lepo i na profi način usnimimo

loverboy: slušaj

tu nema razmišljanja u tom smislu

raspisivanje nota mi izgleda kao besmislen posao, koji je nasledje iz prošlih perioda

kerovođa: ne kaki

ne filozofiraj preterano

loverboy: smislićemo i onda će oni to da odsviraju to je to

kerovođa: raspisivanje nota skraćuje posao

i bolje fokusira

loverboy: ne treba filozofirati previše

stani, spetljali smo se

kerovođa: i njima će da olakša da bolje usnime

svoje instrumente

loverboy: uglavnom mislim da to nije dobra ideja

jer smo mi komponovali sve na licu mesta

kerovođa: tebra odlepio si

čekaj malo

loverboy: i klasičari imaju dušu

nemoj to da im uskraćuješ

kerovođa: nama ne trebaju novi autori

nema šta da im uskraćujemo

loverboy: ok, napisaćemo note

kerovođa: oni će da dobiju priliku da učestvuju

loverboy: odlepio sam

u pravu si

kerovođa: TI I JA

loverboy: 😦

kerovođa: ćemo na toj  probi

da na licu mesta smišljamo aranžmane za njih

kao i do sada što smo radili

samo ćemo sada da raspišemo te teme za njih

kapiraš me sada?

loverboy: ok, kapiram

mojne da vičeš

kerovođa: to se zove

pametna racionalizacija rada

jer vreme teče…

bićemo kreativni kao i uvek

samo je u pitanju dobra organizacija

loverboy: ok, slušaj ja sutra ne mogu pre pola 11 da dodjem

kerovođa: ok

loverboy: jel ti kul da tad uradimo taj deo posla

kerovođa: ja ću da snimam mici

tako da kad ti dođeš možda će ceo glas i da bude usnimljen

loverboy: a u čet instant zovem aci i dekija

kerovođa: koga?

loverboy: cello i fiolin

kerovođa: dogovorićemo se  sutra kad dođeš

loverboy: ok

sve je cool

kerovođa: siguro

Pavle: mici nek obrati pažnju na detalje

kerovođa: mislim da će mici sutra da razvali

baš se primila na stvar

zna napamet ceo tekst

+ je vežbala kod kuće

ona je ozbiljan igrač

ne sekiram se

zbog nje

palim da izvedem bicu

sijutumoro

loverboy: salute

Ostavite odgovor

