RTCno6 “Svaki dobar andergraund mora da u nekom momentu postane deo mejn strima”

22 maj

loverboy: da stanje je kritično

ali oduvek je tako

imao si likove koji prosto ne kapiraju koncept jednog velikana kao što je Stravinski

i druge  – koji su bili na tom nivou

svaki ozbiljan umetnik se trudi da stvori okruženje koje mu najviše prija, a mi ostali moramo da se složimo

ukoliko želimo da ga razumemo

samo je pitanje konteksta

kerovodja: plašim se da više nema ozbiljnosti ni sa jedne strane

loverboy: velike ideje nisu stvar na prvu loptu

kerovodja: a pogotovo više niko nema strpljenja za velike i ozbiljne stvari

loverboy: da li danas razgovaramo o Portisheadu ili King Crimsonu nije bitno

bitno je imati stav

kerovodja: slažem se

bitno je verovati u sebe

jer jedino tako donosiš na svet autentičnost

loverboy: ukoliko jednom mrežom ne možeš da upecaš odgovor, moraš promeniti mrežu

ili na kraju krajeva potražiti drugu reku…

kerovodja: u svakom slučaju čini mi se

da ćemo mi menjati reku

previše je ovo mala sredina

za prihvatanje ovakvog koncepta

go west!

loverboy: ok, slažem se

medjutim meni je i ovde ok kad četujem sa tobom

kerovodja: naravno

ok je bilo gde kad stvaraš

loverboy: ali kad se prošetaš knez mihajlovom, skapiraš da stvari stoje malo drugačije

kerovodja: ali je realizacija frustrirajuća

a ja bi zaista voleo da imamo pravu publiku

kao bend

loverboy: stvorićemo je

kao što stvaraš svoje muzičko okruženje, na isti način stvaraš i publiku

kerovodja: hoću da ti kažem

da ovde ne postoji scena za tako nešto

sve se vrti do maks 500 ljudi

loverboy: na moje koncerte dolazi isti set od sto ljudi koji su izabrali stav da im se svidja ono čime se bavim

kerovodja: osim ako nećeš da krenemo sa

PREVAAARILA SIII MEEE NABOŠĆU TEEEEEE

loverboy: 🙂

kerovodja: slušaj

ne želim da zvučim surovo

ali tih 100 ljudi dolaze jer te na ovaj ili onaj način znaju

mislim prošao sam tu priču

loverboy: si, svestan sam toga

kerovodja: pravi uspeh je kada vidiš 100 ljudi koje apsolutno ne poznaješ

jer to znači da je tvoja kreacija oživela i da širi svoju energiju samostalno

loverboy: na tu vrstu uspeha ne računam, razočarenje mi predstavlja kada ta ekipa ne dodje na koncert

kerovodja: da citiram ramba

svaki dobar andergraund mora da u nekom momentu postane deo mejn strima

potpuno se slažem sa njim

loverboy: si claro

ali to nije pitanje uspeha već upornosti

uzmi rambov primer

kerovodja: pitanje je kvaliteta pod br.1

ako imaš pesme koje dodiruju ljude ali zaista ih dodiruju

proći ćeš

to ti garantujem

sporije i teže bez reklame ali proći ćeš

loverboy: ok, ali variraš rambov citat, on je pre svega bio uporan

kerovodja: jeste..bio je

on se planirano prodao za slavu

podilazeći opštim temama

što ne znači da mu citat nije na mestu

loverboy: ok je citat, slažem se i ne dovodim u pitanje

kerovodja: hoću da ti kazem

ako budemo pravili dobre pesme

sve će doći na svoje

loverboy: pa naravno, zato mojne da kukumaviš

kerovodja: odakle ti ta impresija?

loverboy: „ne želim da zvučim surovo
ali tih 100 ljudi dolaze jer te na ovaj ili onaj način znaju
mislim prošao sam tu priču“

kerovodja: to su činjenice

razmišljam o široj slici

a to je

šire i veće tržište

loverboy: činjenice nisu stvar emocija, koncepta, priče

prosto su samo dosadne…

kerovodja: činjenice su dobre

jer te vraćaju u realnost

i podstiču na razmišljanje

i promenu

sve ostalo može i ne mora

loverboy: „repetativnost je čin promene“

tako glasi jedna enova strategija

realnost se ponavlja nonstop

kerovodja: slušaj…da se razumemo…nisam ja veliki enov fan

niti se slažem sa svim što on kaže

poštujem ga

ali ima i dosta stvari koje su mi bezveze

znaš…on je svoju poziciju izgradio iz okvira popularne muzike

loverboy: ok, naravno

to nije problem

ni  meni se ne svidja dosta stvari na koje mi ti obraćaš pažnju

ali ja razmišljam o njima

kerovodja: naravno

loverboy: Eno je kultni lik

kerovodja: što je mnogo lakše polazište za kasnije eksperimentalnije radove

meni je recimo harold budd kultniji lik

loverboy: budd je isto super, ali njega je eno stvorio

kerovodja: teške reči…nije ga stvorio već  je svetu ukazao na njegov talenat

prosto je svojim autoritetom skrenuo pažnju

ima nešto buržoasko kod ena što me nervira

ako me kapiraš

prosto me ne dodiruje

dok me budd dodiruje

najbolji enovi radovi su mi kad radi sa drugim muzičarima

ali to je već pitanje ličnog senzibiliteta

loverboy: naravno

kerovodja: u buddu osećam tu vrstu usamljenosti koja žudi za lepotom života

loverboy: ja recimo uopšte ne volim Cage-a

kerovodja: pa njega niko ne voli

loverboy: bio je derpe, mason, buržuj…

kerovodja: on prosto nije za voljenje

on je intelektualna priča

loverboy: sve u svemu smarač, ali verovatno najznačajnija figura XXog veka

kerovodja: u savremenoj muzici da

on ti je maljevič muzike

praktično je završio priču oko muzike

tj.stavio tačku

potpuna dekonstrukcija

do

tišine

loverboy: što se mene tiče, ja ne slušam ni Ena ni Budda, već recimo Gavin Bryersa

Cage je tu bio velika figura, kao što je Eno značajan za našu priču

Advertisements

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

%d bloggers like this: