RTCno4 – Ne mogu južnjaci da budu gotičari

13 maj

blurred: ok…hoćeš da ideš da spavaš?

kerovođa: http://www.youtube.com/watch?v=BMA4-oJP6uo

evo možemo zajedno da slušamo

blurred: ja sam uključila 🙂

super je stvar! kad sam je čula

odmah sam ceo album skinula

kerovođa: ovde mu je najbolji vokal koji sam čuo

blurred: aha… kao neki duboki morisi

to sam prvo pomislila kada sam ga čula

kerovođa: ova pesma mu je vrhunac – što se glasa tiče

sve je tu

dublji

viši

energičan

blurred: i ukrasi

kerovođa: sa malim ukrasima

blurred: xexexe

istovremeno!

kerovođa: si!

blurred: magnifisent drims vi spent

kerovođa: i tekst je stvarno dirljiv

blurred: vona flaj on golden vings

daaaaa

kerovođa: kraj

blurred: it’s magnificient
hundred dreams we spent
sold them to our hope
that is what he told

my odd company
paralizing me
it is predictable
that I need your plea

all the things I missed
and the stolen kiss
makes me wanna fly
on golden wings

Take me and fly away
to any other land
I closed my eyes to freeze
the picture of your hand

Childlike way
summer day danger ground
in velvet grey

the nights we’ll spend
your favourite land
where the orchids sing
love means everything

and the final scene
where they koll the king
followed by his son
for the longest run

Take me and fly away
to any other land
I closed my eyes to freeze
the picture of your hand

It is magnificient
dreams we spent
to our hope
that is what he told
company
paralizing
it’s predictable
your plea
all the things
the stolen kiss
wanna fly on golden wings

Take me and fly away
to any other land
I closed my eyes to freeze
the picture of your hand

da i kod mene kraj

kerovođa: http://www.youtube.com/watch?v=PHyWxsXZ6z8

taj album večeras slušam

porta macedonia

blurred: evo i ja sada 🙂

xaxaxa

kakav mu je friz

kerovođa: ceo trip je

blurred: mnogo je smešan sa ovim stajlingom

kerovođa: frankeštajn

blurred: drakula

xaxaxa

sto bi rekla ona baba dragura

drakura

xaxaxa

kerovođa: ali marketinški gledano – efektno i prepoznatljivo

blurred: ma meni to liči na onaj fazon

od napred je fin mladić

a pozadi mu golo dupe

xaxaxa

od napred izgleda obično

kerovođa: kapiram

blurred: a od nazad vidiš onaj drakula fazon od kose

malo mi je tu mach

kao i Robert Smit

sa onim stajlingom ispušenog klovna

kao da su svi otisli iz cirkusa

a on i dalje oblači svoj kostimčić

kerovođa: kao fin mladić koji eto samo ima malu manu da voli da sisa mleko iz cucle

sa 40 god

blurred: i nosi pelene posle posla 🙂

kerovođa: to…

blurred: užas

ja neću još da spavam

idem da korigujem knjigu do kraja

imam one likove u glavi

što viču ajmo ajmo ajmo

i imam dišu što mi i dalje šalje neke fotke

u nadi da ću ih okačiti nekada na sajt

kerovođa: http://www.youtube.com/watch?v=kWmJMzzQpc8

pazi ovu saradnju

blurred: pustila sam

joj tog šilera sam skinula

nisam mogla ni jednom da slušam ono recitovanje

a baš je obećavala muzika

hahahahaha

na šta ovde liči Veljanov!

kao da ga je drmnula struja

kerovođa: malo mu je vrat kratak?

blurred: a onaj u belom duksu iza ga totalno redikulizira

da

ili ima naramenice

pa mu to skraćuje vrat?

kerovođa: misliš u košulji gitaroš?

blurred: da da

ali to je duks

nije košulja

kerovođa: kad su švabe znale za modu?

ima kratak vrat

blurred: xaxaxa ali veljanovu sve stoji ko piletu sise!

ima ima

kerovođa: sad se videlo na kraju kad odlazi sa bine

blurred: da

a vidi se i da je malen

pravi makedonac

mali i trtičast

kerovođa: xaxaxaxaa

blurred: sa vampirskom frizurom 🙂

ne mogu južnjaci da budu gotičari

ne ide pa ne ide

ali glas ima fantastičan

kerovođa: ima

ja bi ga stavio medju top 10 muških

po mom ukusu

blurred: pa i kod mene je visoko kotiran

kerovođa: pored mortena

jusuna

wolfshaim

elvisa

blurred: Bret Anderson, Brajan Molko, Morten kako se već preziva, Morisi, Volfshajm, Veljanov,  Princ

kerovođa: morisi

blurred: da da Elvis

kerovođa: uh..princ da

bret uvek

blurred: jebi ga i Nik Kejv

kerovođa: harket

blurred: samo da nije smarač

kerovođa: morten harket

blurred: ej jeste Harket

xaxaxa

a onaj Mika

kerovođa: satanista

blurred: ono je najredikuliziraniji

glas ikada

kerovođa: tirludidirludiru

blurred: tadadatatadadata

jajajajaja

kerovođa: kao pile sa nabijenom koprivnjačom u bulji

blurred: hahahaha

koprivnjačom?

ošureno pile

kerovođa: ma nemam pojma

blurred: xaxaxa

ali zvuči opisno

da, muških vokala izvan Srbijice

ima koliko voliš dobrih

kerovođa: benko -silence

blurred: a u srbijici nigde nikog

Kinovia

Milan Mladenović

kerovođa: nikola je odličan

blurred: pa to –  Kinovia

Ostavite odgovor

