Real Time Chat no.1 – Naziv određuje ponašanje

22 apr

kerovođa: stigla te bolest? imaš temperaturu? kašlješ?

loverboy: pa pustila me je, ali se osećam totalno pometeno

kerovođa: malaksalost?

loverboy: ne mogu da se fokusiram.si.

kerovođa: pij puno čaja

loverboy: sinoć sam imao temperaturu.

kerovođa: i c vitamina

loverboy: ne kašljem, ne slinim, ali je je osećaj katastrofalan

kerovođa: imaš virus koji te je stigao. od previše napora ti je imunitet popustio.

kolarac, probe, faks, seks…

loverboy:  🙂   skapirao sam da je to ali tek sad ne mogu da stanem.

kerovođa: jbg..ipak ne možeš sve da postigneš bez plaćanja računa

loverboy: priča se sve više usložnjava

kerovođa: na šta misliš?

loverboy: na sve – fax, bass, karneval, H…

kerovođahttps://karnevalbanda.wordpress.com/

loverboy: sve zahteva više posvećenosti kako se bliži leto

kerovođa: samo se fokusiraj na ono što je trenutno primarno

loverboy: eeeeeeeeeeeeeeeeeee J

kerovođa: otvorio sam nalog i stranicu, pa ću da vidim do 21

da nam blurred izdizajnira ceo izgled,  a od 21 krećemo sa pisanjem

i celim tripom.na popboksu premijera spota najverovatnije u ponedeljak.

loverboy: do jOOa – duhovi!

kerovođa: objaviće vest da smo trenutno u studiju i da snimamo EP

i da pokrećemo od 21. projekat karneval-real time biography. i naravno -pustiće spot.

tako smo se dogovorili.

loverboy: super!  karneval – real time biography. cool mi je ideja skroz!

kerovođa: jel ti se dopada?i meni je super taj naziv – real time biography pošto će zaista to i da bude. samo pazi, nećemo da pišemo o intimnim/privatnim stvarima. to tipa ko je – koga – gde – H, K…-  već samo stvari vezane za naš proces rada, način razmišljanja, probleme sa kojima se suočavamo, inspiracije itd.

loverboy: si, claro. sam naziv ti određuje ponašanje, što mi je super da bih znao kako da krenem.

kerovođa: ok

loverboy: bice totalno cool.

kerovođa: to će ionako da bude živa stvar. menjaće se tokom vremena kako se i mi budemo menjali

loverboy: da, sad smo u skroz dobrom tripu na koji možemo kasnije imati referencu ukoliko se smorimo.

kerovođa: i mislim da će dosta da nam znači u kreativnom smislu jer kad napišeš i objaviš o čemu razmišljaš onda ti postane jasnije koji ti je sledeći korak. jedna stvar vuče drugu.

loverboy: procesualno

kerovođa: si

loverboy: progresivno

kerovođa: recimo. naši razgovori preko cheta su veoma interesantni za tu priču.

loverboy: da. ja ih čuvam sve.

kerovođa: super. videćemo da neke segmente iskoristimo za blog.

loverboy: totalno.

kerovođa: jer to su upravo real time razmišljanja

loverboy: bili smo dotakli bas neke zanimljive teme

kerovođa: pa da. čuvaj sve naše chetove.

loverboy: ili možemo da iskortistimo neki deo za početak razmišljanja.

kerovođa: pa ćemo da izvlačimo odatle te interesantne segmente.

Ostavite odgovor

